Subject: FW: Alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse ning teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Natalja Falk" <[email-masked]>
To: "info.fin list", "RAM Info", "Heidi Vessel"
Date: Wed, 18 Sep 2024 01:32:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Lugupeetud Rahandusministeerium,

Siin lisatud kirjana esitan Sigari Maja OÜ nimel täiendava arvamuse muutmise 
seaduse eelnõu kohta.

Lugupidamisega,

Natalja Falk

Manager

Sigari Maja OÜ

Raekoja plats 16, 10146 Tallinn

Mobile +372 50 784 41

Phone +372 6 119 161

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

FB: Sigari Maja

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 13. september 2024 16:08
To: Maksu- ja Tolliamet <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; Eesti 
Maksumaksjate Liit <[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda 
<[email-masked]>; Eesti Õlletootjate Liit <[email-masked]>; Alkoholitootjate 
ja Maaletoojate Liit <[email-masked]>; Eesti Transpordikütuse Ühing 
<[email-masked]>; Eesti lennundusklaster 
<[email-masked]>; Philip Morris Eesti OÜ <[email-masked]>; AS British 
American Tobacco Estonia <[email-masked]>; Japan Tobacco 
International Baltic <[email-masked]>; Natalja Falk 
<[email-masked]>; AS Rasa Trading Company <[email-masked]>; 
Dannemann Cigarrenfabrik GMBH <[email-masked]>; AS Eugesta Eesti 
<[email-masked]>
Subject: Alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse ning teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse ning teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 13.09.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/4043-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.